utan snus i 7 dagar..

...försmäktar jag på denna öööööööö...



Idag var femte dan på raken som jag vaknat upp med feber och mått miss och blä!

så jag tog mig ner till farbror doktorn..


(tänk om han ändå kunde varit såhär snygg)

som fick göra en halsodling..




som sedan nästan på en gång gav utslag på stretokockprovet.. yeey
alltid kul med elaka små bakterier i kroppen...



men nu så. skönt att få svar på varför man mår som man gör liksom.

med detta så blir ännu en helgs planer nerkörda i sjön(tredje helgen på raken)


Ska nu bara vila så jag äntligen kan komma igång med träningen igen.
 Ska nog överlag ta det väldigt lugnt med alkoholen som bara gör massa negativt med kroppen så jag kan bränna mer fett än tidigare så jag är i någorlunda toppform inför bröllopet i sommar.
Är verkligen sååå himlans mycket planer och fix och ändå så är det lång tid kvar.
Ska förbi och kolla på festlokalen och måtta ut för allt möbelemang. Känner mig faktiskt väldigt hedrad att jag får hålla i Jim & Zandras bröllop. Att få huvudansvaret anser jag som ändå en rätt stor uppgift och som jag skrivit tidigare. Dom ska få världens bästa bröllop. Det är något som alla som var där alltid kommer att minnas.




Dagens kärlek går till världens bästa Linus från Sundbyberg som skickade ett "Puss!" till mig. Han som alltid är så stressad och i farten hade tid att lägga på lilla stackars mig. Tack min raring. Denna låt är till dig!!!






Big love my friends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0