Snart...

blir steget taget! Inte sådär överdrivet roligt, men det måste göras. Ångest för det. Nedstämdhet, hade det kommit senare så hade det varit okay, men inte nu. FAN vad jag blir less!!!




 
Längtar tills på torsdag när jag och j. ska ut och spela lite biljard. Stackars dom som sen kommer i min närhet då jag ska få lära mig kasta lite pil på riktigt. Jag verkligen suger på det och självklart så tar J. sin chans för att få vinna. AS!


Legat i hög feber. Inte direkt kul då jag hade hela min helg planerad.
Denna feber i söt kombination med illamåendet är fan inte kul! finns det ngt värre???!


Nää, nu ska jag ut med min lilla vovvsing.


Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0