efter regn kommer solsken...


Eller ja, än är inte slaget över men snart så..


Jag är som sagt hemma och är pissdålig.. MEN!

Pia från mitt jobb ringde och diskuterade lite saker vilket fick mig på bättre humör. Så från i augusti/september kommer nog mitt liv se lite annorlundare ut^^ (vore hiiiimla bra)

Sen ligger min plan lite på att faktiskt åka ner till Fredrik i Göteborg nu den 16 april. Sitter och kollar lite på olika sätt att ta mig ner. Buss är absolut den billigaste alternativet, men jag har inte ro att sitta på en buss i drygt 6 timmar så jag loggade in på sas.se och fann rätt billiga resor. 471 kr. per resa som dessutom bara tar mellan 55 och 60 minuter.
Vore himla skönt att komma iväg och bara ta det lugnt en hel helg.. :-)
Satt så får det faktiskt bli. Rätt bra promenadvägar och dessutom är nog risken för att bli mulad minimal nu:)


Ska lägga mig och vila nu och sen slå iväg ett sms till J. och ett till Magnus.


Friiidens liljor gott folk!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0