är så..

..överväldigad av känslor.. men jag känner mig ändå helkonstig. när ska steget bli taget?

ungefär som på dessa två bilder gör jag minst 190 ggr om dagen. vet varken ut eller in!!!!





jag blir inte klok över detta.... SUCK!!





Totalgalen värk i mitt ena ben idag..
När jag klev av tunnelbanan igår så gick jag med telefon i hand för att skicka ett meddelande till J.
gick i rätt snabb fart för att snabbt komma fram till det stället där han väntade med bilen..

MEEEEN!




tokfastnade som ett uppochner vänt V i spärren(gamla spärren i tunnelbanan i enskede)
sjäääälvklart hade inte spärrvakten öppnat den. telefon flyger iväg och jag svär till och killen breve höll på att spricka av skratt.. kul att man kan glädja någon sådär på kvällskvisten.. HÄHÄÄÄÄÄ på dig själv du gubbe!



Nu har jag haft Sara och Lisen på kaffe efter all tvättning, diskning, städning och träääning. på tok för trött.



sååå. god natt mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0