mm mm!!!!


Jag hade.. en annorlunda dag igår.
Det hela slutade iaf med att jag åkte ut till Enskede för en riktig myspyskväll på soffan. Var såååå skönt att bli killad på ryggen mitt i alla smärtattacker i mensvärlden. Tack snälla Jonas!!! Kärlek till dig.

MEN, idag känner jag bara en sak.
DEPP
depp depp depp depp depp depp depp depp depp....
inte blev det bättre när jag kom hem heller. FAN!






Att inte saker och ting kan bli... som man vill?! Jag blir så otroligt frustrerad, så förbannad, ledsen, nere. Ja, fullständigt knäckt över läget som rår just nu..


Usch, ni måste tro att jag är fullständigt tokdeprimerad. Men jag kan FAKTISKT le också. Se bara som idag. Jag log massor, sen om det var äkta eller inte hör inte hit. I wont tell you!


Nu ska jag ta en dusch och skicka ett godnatt-sms till killen som innehar Världens finaste leende. Bara älskar att se på han när han just ler. Så vill jag nog dö, med hans leende på näthinnan *yey yey*


Sara, keep out, du kommer bli frisk.


Fridens liljor gott folk, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0