....

väggarna kryper sig närmre en, cm för cm. närmre närmre.. jag får panik här inne. vad ska jag ta mig till? hur faaan kommer detta att lösa sig? kommer det att lösa sig? jag klarar inte mer.. jag får panik. Panik. PANIK!!!

sånt fullständigt jävla kaos.

som jag sa tidigare idag till en person, jag förstår att folk går under jorden för sånthär. jag förstår dom, fullt ut.


jag sitter där nu, jag med. jag klarar inte dethär.


Vad ska jag göra? allt jag får i mig kommer bara upp, för oron.
Hur ska jag få bort oron, min ångest?

illamående. det är det enda jag känner nu. jag spyr- för jag vet inte var jag ska ta vägen.

men jag har bara mig själv att skylla. bara mig själv.

väggarna är nära nog nu. jag klarar inte mer. inte nåt mer alls...




jag har gjort det jag kan göra.. nu väntar jag bara. det är det enda jag kan göra. vänta på ett beslut.. vänta vänta vänta.. kommer inte kunna sova tills jag fått svaret..



finns inte ord. eller jo det gör det..



-MARDRÖM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0